|
Sk8tors, Söderhamn. 4/1/08 kl 01:48
| Gjorde en tråd spm hette (Dc shoes) förut nu är det så här. Om ni där ute skatear bl a , DC, Etnies, És, NIKE, Vox, eller supra. Så vill jag att ni kan göra en liten uppsats om dem. Ge poäng för sulan. design, känsla. Ni ger 1 - 5 poäng. Denna undersökning ska vara kul och hjälpsamt. Tack för mig!
|
christoferherre, Södertälje. 4/1/08 kl 10:18
| Nike SB zoom tre - sula:4oetthalvt poäng design:fem poäng grepp:fempoäng känsla:fem poäng men varför denna undersökning?
|
sk8_jimmy, Gislaved. 4/1/08 kl 12:43
| Vans DD-66 - Sula:4,5p Grepp: 5p Design: 5p Känsla: 4p
|
SkateCow, Skövde. 4/1/08 kl 18:23
| vans sula:4p grepp:4p design:3p känsla:5p
|
Crigge_Sk8, Ale. 5/1/08 kl 12:06
| ETNIES BLACK SKULLS Sula:4.5 grepp,5.0 Design4.0 Känsla.5.0 PS:Denna skorn e mer för street
|
Sk8tors, Söderhamn. 6/1/08 kl 02:17
| Jag gör denna undersökning för kul och har behov för nya skor =)
|
akssk8, Stockholm. 6/1/08 kl 13:10
| lakai sula:4/5p grepp:5p design:4p känsla:5p
|
SkateCow, Skövde. 11/1/08 kl 14:59
| warp sula: 5P grepp: 5P design: 5P känsla: 5P dom är jätte sköna fick ett par igår
|
psycho, Hallsberg. 11/1/08 kl 15:17
| ES sulan:5p grepp:5p design:5p känsla:5p dom är skit bra!
|
|
Logga in/skapa användare om du vill diskutera, starta egna trådar, markera dina favorit-trådar med mera.
Sök gärna trådar med sökfunktionen här nedanför eller snabbsök genom att klicka på en av de röda länkarna.
Kameror, redigering, musik, spel:
kameror,
redigering,
forumtråd; hur ska en skaterulle vara,
slowmotion,
låtar,
musik,
rock,
hiphop,
film,
video,
Forumtråd, videoklipp/filmklipp på nätet,
Spel/EA skate, Hawkspelen m.m..
Tricktips, själva skatandet m.m.
problem med olika flippar,
shove-its,
droppa,
diskussion; tricktips på nätet,
skatespots,
om parker,
om miniramp,
om vertrampsåkning.
Skateboardliv:
diskussion; skateboard(livet) nu och förr,
tjejer och skate,
camps/läger.
Hårdvara, prylar, kläder, köpråd:
brädor/skateboards,
blanks eller inte,
skor,
hjul,
kullager,
truckar,
kläder,
snowskate,
snowboard.
|
|
|
|
|
|